• الرئيسية
  • المنتدي
  • طلبات الافلام
  • مواضيع تهمك
  • اتصل بنا
  • اشتراك مميز خواص بلا حدود
  • تحميل التطبيق
    لموبايل اندرويد
  • My tv
    Movizland .Com

    أحدث الأفلام

    حكاية دكتور النساء يفتح كسهم كل يوم نيك


    حكاية دكتور النساء يفتح كسهم كل يوم نيك


    حكايات دكتور امراض النساء


    حكايات دكتور امراض النساء نكنى
    وخلنى اصوت من الوجع أصل انا
    متجوزة ومكنتش بخاف بس فى
    وحدة صحبتى كانت عرفة دكتور امراض نساء
    وكانت عرفة قصتى انة مش بخلف
    وجوزى كان نفسة في ولد بس مكنش
    عاوز يخلينى اروح اكشف علشان خاطر
    محدش يشوفة كسى خالص بس
    انا كان نفسى يبقا عندى بنت
    فقررت انى اسمع كلام صحبتى
    وروح للدكتور من غير مجوزى يعرف
    وكانت دى أول مرة اطلع من البيت
    من غير محد يعرف وفعلا رحت للدكتور
    لوحدى لحين انا أتى دورى ودخلت
    وشفت احلا دكتور امراض نساء وكان
    نفسى ينكنى لدرجة أن نسيت انا كونت
    عوزة اى ولقيت الدكتور بيقولى انتى
    كويسة فأنا قولت كويسة بس ديخة شوية
    فقالى اطلعى اقعدى وارتاحى شوية
    لأن شكلك تعبان وشوية وبقيت كويسة
    وطلبت من انة يبدأ يكشف عليا وحكتلة
    على مشكلتى وقالى خلينى اكشف بس بعد
    لما تعملى شوية تحليل علشان اطمن
    وتيجى بعد لما التحليل تتطلع وفعلا
    رحت وانا معاية التحليل وكنت لبسة
    احلا لبس سكس عندى ولما دخلت وشفنى
    لقيتة بيبص على جسمى بنظرة فيها تعب
    على جسمى إلى متقسم جامد جدا
    وقالى تعالى ابدا اكشف عليكى بعد
    لما اتاكدت أن التحليل سليمة ولما خلعت
    هدومى علشان يكشف لقيتة بيحط ايدة
    على كسى براحة وبيقولى انتى متجوزة
    بقالك اد اية جوزك بيعمل معاكى
    علاقة كام مرة في اليوم وانا رديت علية
    وبقول دة جوزى ممكن يعمل معاية مرة
    في الأسبوع أصل هوا عندة ظروف صحية
    فقالى علشان كده أصل انتى محتاجة
    شوية حنية بس وهتبقى كويسة وانا
    بدأت اتعب منة وهوا بيلعب فى كسى براحة
    وفى حجات نزلت منة وجت على ايدة
    ولقيتى بيحط ايدة على بوقى ولقتنى  
    بلحس ايدة إلى فيها اللبن بتاعى وبيقولى
    انتى هتتكيفى اوى من إلى انا بعملة
    دة وراح مطلع زبة الكبير قوى
    وانا كونت فكرة انى جوزى زبة كبير
    ولقتة بدأ يحط زبة الكبير في كسى
    إلى أول مرة بتناك فعلا وانا كونت مستسلمة
    خالص ومش عارفة اقولة لا بس أصل
    هوا عمل إلى معملوش جوزى معاية
    وكان بيمص بزازى وهوا حاطت زبة كلة
    فى كسى وكان حنين قوى لدرجة كبيرة
    بالرغم من انة كان حنين بس مكنتش أتوقع
    أنى اعمل كدا بس كانت دى احلا مرة
    انا اتنكت فيها من سعت لما اتجوزت
    ودى كانت حكايات دكتور امراض النساء
    إلى نكنى بكل حنية وكملكم باقى إلى حصل
     بعد لما تأكدت انى العيب طلع من جوزى

    هناك تعليق واحد: