• الرئيسية
  • المنتدي
  • طلبات الافلام
  • مواضيع تهمك
  • اتصل بنا
  • اشتراك مميز خواص بلا حدود
  • تحميل التطبيق
    لموبايل اندرويد
  • My tv
    Movizland .Com

    أحدث الأفلام

    شرمطه نيك العروسة في الفندق وزجها نائم


    شرمطه نيك العروسة في الفندق وزجها نائم

    انا و صاحب العمارة


     انا و صاحب العمارة سكس عندى فى الشقة
    الجديدة اول لما شفنى واحنا بنكتب العقد
    بتاع الشقة وهوا عينة علية وعمل معاية
    خصم كبير اوى وعرفت انة مش بيعمل
    كدا مع حد ودى كانت أول حركة حلوة معاية
    أصل انا كنت متجوزة وبعدين خلعت جوزى
    وسبت الشقة وشفت الشقة الجديدة دى
    إلى طلع صاحب العمارة بيخطط علشان ينكنى
    أصل اليوم إلى كتبت فية العقد انا كونت
    لبسة منى جب و بلوزة كت لونها ابيض
    وكانت بزازى الكبيرة
    خرجة منها  وكان صاحب العمارة عينة
    منزلتش من على رجلى البيضة
    والى دينا بتكون نعمة وكان هوا عرقان من التعب
    على بزازى الحلوة وبعد لما طلب انى أنزل
    معاة علشان نكتب العقد فى الشقة
    عندة علشان يحصل البركة فيها هوا
    كان متجوز بس مراتة فى الاسكندرية
    ولما دخلت الشقة لقيتة كان عامل قعدة
    ومجهز كل حاجة للشرب وطلب منى
    انة عاوز يشرب معاية علشان نحتفل بعقد الشقة
    مع بعض وانا وفقت علشان هوا كان وسيم
    وشكلة حلو ومعاة فلوس كتير وبعد لما
    شربت اول كأس لقيت معاة حشيش
    وانا كونت بقالى فترة طويلة مشربتش
    وكونت عاوزة اشرب علشان أنسى جوزى الرغم
    إلى مكنش بينكنى كتير وكان بارد معية
    على السرير وبعدين بدأ يحكى صاحب العمارة
    مرة وحدة
    انة بقالة يومين مراتة مسفرة و عاوز ينيك
    وانا بقولة انتا متعود تنيك كل يوم انا جوزى
    مكنش بينكنى غير لما انا أكون خلاص تعبت
    وهوا كان بارد معاية ومش عارفة اى الصرحة
    إلى كونت معاة صريحة ولقيتة قعد جنبى
    وقالى انتا حرام تتناكى من حد غيرى
    وبدأ يطلع بزازى الكبير ويلحس فيها
    وانا مستمتعة بية وبكل حاجة بيعملها
    أصل هوا بدأ معاية بكل حنية ونعومة
    لغايت لما طلع زبة وانا حطيتة في بوقى
    وهوا كان بيلعب في خرم طيزى ودى كانت أول
    مرة حد يلعب فى طيزى وفعلا كونت
    حاسة إحساس عمرى محسيتة فى حياتى
    ولا حتا لما كونت مع جوزى بس هوا
    شلنى مرة وحدة بعد لما كان زبة فى بوقى
    بقا زبة فى طيزى مش عارفة ازاى
    بس زبة كان حلو قوى لغايت لما دخلة كلة
    فى طيزى وهنا انا صوت بطريقة مختلفة
    عمرى محسيتة انى فى نيك حلو قوى كدا
    وانا محرومة منة وبقيت اقولة كمان
    انتا زبك حلو خلية فى طيزى
    وهوا بيعصر بزازى بايدة وكانت دى احلا نيكة
    ولما خرج زبة من طيزى انا كونت عاوزة
    امصة لأن زبة كان طويل وكلة عروق وتخين
    وكنت بمص بكل شهوة في زبة
    لغايت مطلع زبة الكبير من بوقى وعمل فيا
    وضع من إلى بيكون في أفلام السكس
    إلى بنحب نشفها على موقع سكساوية
    انا كونت واقفة وهوا رفع رجلى وحطها
    على كتفك وبقيت مفشوخة قوى وبدأ
    يحط زبة براحة وبيقولى انا اول مرة أحس
    انى بنيك بجد احلا وحدة عرفتها فى حياتى
    وانا روحى بتتسحب منى وهوا بدخل زبة
    براحة ويدخل ويخرج وقالى انا هدخلة كلة
    وانا بقولة مش قادرة بس انا حبيت زبك
    إلى ملوش مثيل وخرج زبة بعد
     لما جابهم على كسى وكنت بلحس زبة الى كلة لبن
    وبعد لما خلص احكلكم عمل معية انة شالنى
    ودخلنا علشان نأخذ احلا دش مع بعض
    ونعمل واحد تانى تحت الدش
    بس كانت مغامرة ممتعة فى انة يحصل معاية

    ليست هناك تعليقات:

    إرسال تعليق